Mayra

May 20, 2007

كارت هوشمند سوخت بيا ببالينم

خدا روهزار مرتبه شكر
كه همه مسائل ، مشكلات و نبودن ها، نشدن ها، همه و همه كلهم حل شد
فقط ما مشكل پمپ بنزين و سوخت گيري خودرو داشتيم. كه اون هم به لطف و مرحمت الهي و پيگيري هاي نفس گير مرتفع مي گردد
از طلوع صبح همه رسانه هاي گروهي شروع مي كنن
((كارت هوشمند سوخت را نشوئيد.((جدي ميگم همه اينارو خودم شنيدم
كارت هوشمند سوخت را خم نكنيد
كارت هوشمند سوخت را ...كنيد
...
.......
بعد حالا نوبت كارشناس برنامه است كه توضيح بده .
جالب اينجاست كه كارشناساي مختلفي دعوت مي شن كه همه اونها نظر واحدي ندارن . مجري برنامه اطلاعات كاملتري داره.
بشتابيد! جماعت بشتابيد! تا اين كارت هوشمند ((كه فكر كنم مثل بقيه پروژه ها به كارت خنگول ختم مي شود ))تمام نشده بگيريد. كه نگرفته ازدنيا نريم
از كجا گويم
كه نا گفتنم بهتر است

1 Comments:

  • خوب قربونت برم از اول ميگفتي مشکل چيه ;)
    ولي جددا که خيلي جالب هستن
    من يه شب تا ساعت 3 نصف شب اينور و اونور رفتم
    کارتم گم شده بود...يه آقايي هم بلاي من سرش اومده بود اما طفلکي از کرج ساعت 12 شب اومده بود
    به من ميگفت خدا پدرشونو بيامرزه که نصفه شبي کار آدمو راه ميندازن
    گفتم... خوب ما رو به مرگ گرفتن والا
    mayraعزيزم
    تايتل اين پست منو کشته :)

    By Blogger par, at Monday, May 21, 2007  

Post a Comment

<< Home


 
Maryam's bookshelf: read

Tempted

More of Maryam's books »
Maryam's  book recommendations, reviews, favorite quotes, book clubs, book trivia, book lists