Mayra

March 05, 2007

اثرات تلقين

از صبح امروز تا نزديكاي ظهر با يه بسته بيسكويت ويفر درگيري ذهني پيدا كرده بودم
صبح سر راه مثل هميشه براي صبحانه خريد كردم اينبار با عجله يه بسته بيسكويت برداشتم يه لحظه به عكس روي بسته نگاه كردم ديدم كه عكس كيويه خوشحال شدم چون كيوي دوست دارم
خلاصه رسيدم سر كار و يك ساعت بعد خوردنو شروع كردم در حين كار هر از گاهي چشمم به عكس روي بسته بيسكو.يت مي افتاد كمي مكس مي كردم و دوباره بي اهميت به كارم ادامه مي دادم بعد از يكي دو ساعت به عكس روي جلد دقت كردم با خودم گفتم اين عكسه كيوي
چرا اين مدليه دونه هاي كيوي كه اين شكلي نيست چه طراح مسخره اي
بعد از نيم ساعت دوباره دقت كردم واي خدااااااااي من
اين عكس كيوي نيست اين عكس طالبيه..................
و من از صبح دارم اسانس طالبي مي خورم و مدام به خودم تلقين مي كنم كه نه اين كيويه الانم كه دارم اين جريانو تايپ مي كنم خندم گرفته
نخير حسابي توي ذهن من شلوغ پلوغه
واسه خودم خيلي جالب بود چون به شدت به بو و مزه حساس هستم و هر طعم و مزه ا ي رو خيلي سريع تشخيص ميدم ولي امروز ديگه جز موارد نادر بود يعني امروز اين مسا له نقض شد

8 Comments:

  • so, as I always say everything is our brain! keep up the good work!

    By Blogger Alireza, at Monday, March 05, 2007  

  • hahaha! hala belakhare motmaeni talebi booodesh??:))

    By Blogger Nene, at Monday, March 05, 2007  

  • سلام به دوست عزیز مریم. گفتی بیسکویت طالبی من هم دلم خواست. من عاشق اون بیسکویت مادرهای ایران هستم که متاسفانه اینجا گیر نمیاد. ممنون از نظری که در وبلاگ گذاشته بودید. برای شما متنی نوشتم که امیدوارم دوست داشته باشید بخوانید. باز هم ممنون از شما دوست عزیز برای وقتی که گذاشتید برای نوشتن نظرتان و ابراز نگرانیهایی که وجود دارد. روزهایتان شاد و شبهایتان شادتر.

    By Anonymous Anonymous, at Monday, March 05, 2007  

  • مایرا (مریم ) عزیز سلام

    ممنونم بابت تسلیت صمیمانه ات .. امیدوارم که همیشه شاد و خوش و سرحال باشی ... ممنونم

    By Anonymous Anonymous, at Monday, March 05, 2007  

  • Negin junam fekr konam talebie :)))

    By Anonymous Anonymous, at Monday, March 05, 2007  

  • Haaaaaaaaaaaaaahaaaa, my Goodness! Kiwi koja, Talebi Koja? hahahaha, good one. What's going on in your head lady?

    By Blogger Arsh, at Tuesday, March 06, 2007  

  • You are right we can really change the taste and feelings of things by our thoughts! by the way I really like Iranian Veifers!

    By Blogger Ocean, at Friday, March 09, 2007  

  • Talebi va kivi ham kheili ba ham fargh mikonan! ieki shirine ieki torshe...shoma ham ke neveshtin hessetoon ghavie dar in mored...ehtemalan talghin ham naghsh dashte in bein ;)

    By Anonymous Anonymous, at Wednesday, March 14, 2007  

Post a Comment

<< Home


 
Maryam's bookshelf: read

Tempted

More of Maryam's books »
Maryam's  book recommendations, reviews, favorite quotes, book clubs, book trivia, book lists